niedziela, 8 lipca 2012

Arturek w mediach

    Bardzo dziękujemy redakcji gazety "Co Tydzień"  (nr 26- str.6)  za umieszczenie artykułu na temat Festynu






    W zeszłym tygodniu mieliśmy możliwość wypowiedzieć się do kamery na temat zmian na liście leków refundowanych. Cały reportaż bardzo dobrze wypadł i mam nadzieję, że choć trochę da do myślenia osobom, które mają możliwość decydowania o bycie innych ludzi. Zachęcam do obejrzenia
    Ja strasznie się denerwowałam, a po wszystkim oczywiście zmieniłabym swoją wypowiedź bo stres robi swoje ale zawsze to jakieś doświadczenie i mam nadzieję, że kolejnym razem będzie lepiej :)
Strasznie mnie zaskoczył nasz znajomy Pan Redaktor, bo nagle dostaje wiadomość, że już zaraz chcą przyjechać i czy mogę się wypowiedzieć. Całe szczęście, że babcia Ela zgodziła się przyjść mi pomóc przy dzieciach, żebym miała czas ogarnąć siebie i pokój :) co byśmy zrobili gdyby nie te babcie :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz