wtorek, 31 lipca 2012

Wywiad z Arturem

    Jak już wiele razy wspominałam, że organizujemy Festyn dla Arturka :) dostępna jest już oficjalna strona internetowa gdzie można zobaczyć na jakim etapie są przygotowania, dowiedzieć się kto zechciał nam pomóc, jakie atrakcje przygotowaliśmy a nawet zaczerpnąć trochę wiedzy na temat mukowiscydozy, no i poznać trochę bliżej Arturka. Właśnie w związku z ostatnim aspektem zostałam poproszona o przygotowanie odpowiedniego tekstu. Przyznam, że miałam z tym ogromny kłopot bo bardzo chciałam żeby było to coś oryginalnego i zajęło mi naprawdę sporo czasu, ale żeby zacząć. Bo jak tylko wpadłam na konwencję zabawy w wywiad Arturka z wujkiem-reporterem to dalej czerpałam z naszego życia. Bo ten tekst wierzcie lub nie, naprawdę odzwierciedla Arturka. Tak, tak jestem z siebie taka dumna może aż za bardzo. Ale obrosłam w piórka tym bardziej, że "Co Tydzień" znów opublikował mój tekst bez żadnych zmian i dał go na calusieńką stronę 16 :D   Poniżej artykuł z wyciętą reklamą.
Kliknij na niego, żeby powiększyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz