środa, 7 marca 2012

Arturkowe Pieruny :)

    Muszę Wam powiedzieć, że już od jakiegoś czasu prężnie działa Grupa Wsparcia dla Arturka- moje kochane Pieruny ;)
    To im zawdzięczam m.in. wywiad w Jaworexpressie. Dziś ukazał się artykuł w "Co Tydzień" a wkrótce też będzie w "Dzienniku Zachodnim".
    To kilkanaście osób, którzy co chwila rzucają wspaniałymi pomysłami, ale na tym się nie kończy bo przechodzą do działania. Sami możecie zobaczyć klikając tutaj lub tutaj :)
    W całym Jaworznie można spotkać ulotki Arturka, a w niektórych sklepach w Jaworznie i Krakowie pojawiły się puszki na datki.
    Kilka osób z Grupy zostało oficjalnymi wolontariuszami MATIO :))
    Jakiś czas temu odbył się koncert w Teatrze Sztuk na Mickiewicza gdzie zbierano pieniążki dla Arturka. Oj dzieje się dzieje.


    Nie ukrywam, że ja też mam przy okazji więcej pracy, bo tu projekt ulotki czy plakatu trzeba przygotować, tam małą sesję i wybór zdjęć, czy też przygotowanie tekstu z potrzebnymi informacjami. Ale jak człowiek widzi efekt, a co najważniejsze czuje zaangażowanie i wsparcie tylu wspaniałych ludzi to aż się CHCE. Dziękuję Wam moi kochani poświęcacie swój czas i energię.
    Mój znajomy spoza grupy Jakub K. również zapowiedział, przygotowanie koncertu charytatywnego.
    Jeszcze dodam, że moja kuzyneczka przyjaciółeczka też podrzuciła mi kilka ciekawych pomysłów i właśnie chciałabym z Waszą pomocą przejść do realizacji jednego z nich. Muszę najpierw wspomnieć, że dostaję mnóstwo maili ze słowami wsparcia, pytaniem "jak można jeszcze pomóc". Ludzie o dobrych serduszkach mówią, że nie są w stanie wesprzeć nas finansowo, ale mogą nam podarować różnorodne rzeczy np. ciuszki, zabawki, książki czy też przedmioty samodzielnie przez nich wykonane jak biżuteria lub obrazy.


    I tak narodził się pomysł, który zawdzięczam Agnieszce, :) żeby utworzyć konto na Allegro, spróbować sprzedać ofiarowane rzeczy i w ten sposób zasilić konto Arturka. Kochani w tym momencie nie pozostaje mi nic innego jak poprosić Was o wsparcie tej akcji, jeśli macie coś co Wam już nie jest potrzebne, albo potraficie zrobić ciekawe przedmioty to proszę przekażcie je na ten cel. Rzeczy można przesyłać na mój adres w razie pytań proszę o kontakt mailowy g.szuster@op.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz